اخبار

فوری: آخرین تمدید مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) فقط تا ۱ تیر ماه / غیر قابل تمدید:

🕔 05 خرداد 02

با توجه به استقبال گسترده اساتید، پژوهشگران، کارشناسان و دانشجویان گرامی سراسر کشور ازدومین کنگره بین المللی مدیریت، اقتصاد، علوم انسانی و توسعه کسب و کار و درخواست های مکرر پژوهشگران گرامی نسبت به تمدید مهلت ارسال مقالات،  بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به  تصمیم شورایعالی کنفرانس  مهلت ارسال مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقالات) برای آخرین بار فقط تا ۱ تیر ماه 1402 تمدید گردید.

شایان ذکر است کلیه پژوهشگرانی که تا کنون موفق به ارسال مقالات خود نگردیده اند می توانند مقالات کامل (چکیده به همراه اصل مقاله) خود را حداکثر تا تاریخ فوق الذکر از طریق سامانه کاربران سایت کنگره ارسال نمایند.

با توجه به برگزاری کنگره این مهلت به هیچ وجه مجددا قابل تمدید نمی باشد.

این کنگره جزء کنگره های معتبر عرصه مدیریت، اقتصاد، حسابداری، علوم انسانی و توسعه کسب و کار می باشد که با همکاری دانشگاه های معتبر و برجسته کشور در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار و تحت تایید و حمایت آن وزارت خانه و تمام دانشگاه ها و سازمان های وابسته می باشد. شایان ذکر می باشد طبق قوانین جدید وزارت علوم جهت بهره مندی از امتیازات پژوهشی و اخذ نمره کامل پایان نامه، مقالات خود را باید فقط در کنگره ای معتبر، دانشگاهی و شناخته شده و دارای بیشترین تاییدیه علمی و نمایه سازی مقالات منتشر نمایید. 


تاریخ های مهم


ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

گالری تصاویر دوره قبلی کنگره

پوستر کنگره

گالری تصاویر دانشگاه